søndag 20. november 2011

Mitt lysfat

Har en stund sett på alle de fine lysfatene det blogges om,
og tenkt på at jeg skulle laget meg til et lysfat jeg også.
Men så har det liksom bare blitt med tanken....
Helt til jeg fant utfordringen inne på bloggen
Der var det mye inspirasjon å hente!
Skal si det er mange kreative sjeler rundt i blogglandia!
Fant ut at jeg måtte hive meg uti det jeg også...






Liker det litt "enkelt".
Det enkle er jo av og til det beste? :-)


Ønsker deg en riktig god ny uke.
Bare en uke til første søndag i advent....
HURRA!




3 kommentarer:

  1. Hei!
    Kjempe kosleg lysfat!!!
    God ny veke til deg og!

    SvarSlett
  2. Hei på deg!
    Så koselig at du fant veien til min lille blogg og du tar deg tid til å delta - det varmer og gleder :)

    Likte at du har holdt fatet enkelt og rent!

    Klemklem

    SvarSlett