tirsdag 19. juli 2011

Forundringsgave

Da er jeg endelig tilbake på bloggen min!!
L Y K K E 
Har savnet å kunne blogge.
Men nå har jeg fått ny pc i hus, og internetten er oppe og går,
så nå er det ikke noe som kan stanse meg ;)

Har trålet kameraet mitt etter alle bilder jeg har tatt mens jeg har vært borte..
ser det forrige innlegget var for vel en måned siden, og det er jo blitt noen bilder inne på minnekortet siden det.. så nå blir det nok en del innlegg på løpende bånd..

Hadde bursdag for en tid siden, og fikk en ganske spesiell forundringsgave av min veldig kreative søster, som passet meg midt i blinken!



"Forundringkurv" kan en kanskje heller kalle det.. her var det serveringsbrett, norgesglass med lys, friske oransje småesker, fristende m&m`s, i tillegg var der et nydelig smykke og en deilig krem som var produsert på Bestebakken i sogn...bare velstand!



Hadde egentlig tenkt å spare pynten til det nye kjøkkenet var klart, men den stod så fint i kurven og fristet så jeg måtte rydde plass til den på kjøkkenbenken..
Godt å ha bildebevis av godteriet, så ser jeg om det har vært små mus oppi glasset ;-)

God tirsdag! :)




Marianne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar