søndag 27. mars 2011

Hvite gulv og hvite karmer...

 I helgen har min kjære pappa vært hos oss.
Ikke så ofte vi har gleden av å ha han på besøk, men utrolig kjekt var det! 
Barna synes det var stor stas at bestefaren var her, og den lille trollejenten kunne knapt få nok oppmerksomhet og beæret bestefaren både med å få bytte bleier, lage mat, kle av og på... ja, det som måtte være.
Ikke mange som kan måle seg med pappa.. 
han er nok den minst egoistiske personen jeg vet om, og setter alltid andre først. 
Det er ikke uten grunn mitt lille guttetroll ble oppkalt etter sin bestefar, 
og det gleder det meg å se 
at han ikke bare ligner han i navnet..



Så i helgen har pappa og min kjære målt og saget, regnet og tenkt.. 
Så nå er vinduskarmene i loftetasjen blitt hvit.
Og det ble VELDIG fint!!




Nå mangler bare listene rundt 
vinduene, så er det henge-opp-gardiner-tid :)
Og jeg kan begynne å fylle karmene
med friske fine blomstrer!


Veggen mellom småtrollene sine rom er 
kommet opp, så nå er det store rommet 
blitt til to små.
Så er det bare å finne plater og tapet/maling.




 Gulvene til småtrollene, pusset og vasket. 
Klare for maling :)


Det ene rommet har fått ett strøk med 
maling... 




og det andre rommet har fått to strøk..
deilig med solen som skinner inn vinduet.



En fin helg, 
med vårfølelsen sterkt i kroppen.
Det gir bådet godt humør og 
arbeidslyst.


Klar for en ny uke :)






Marianne



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar