tirsdag 10. januar 2012

Skatter fra "skattelåven"

I et tidligere innlegg, skrev jeg om en helt spesiell låveSogn.
Den var FULL av skatter av ulikt slag...både nyttige ting, og unyttige ting.
Gleder meg til neste gang jeg skal til sogn...da vil/må jeg innom der igjen.
For noen uker siden kom det noen skatter i hus,
som jeg la ekstra godt merke til når jeg var i låven


En gammel kakeboks har flytte inn i vitrineskapet på kjøkkenet..
Merkelig hvordan en kan føle seg glad og tilfreds av å la blikket hvile på en gjenstand?


En ildfast form har også funnet veien..
Liker den så godt at jeg knapt tør å bruke den,
må bare jobbe litt med tanken...
Og med MAX flaks, hadde min kjære søster en make
smørkrukke, som også ble med hit til
Marianne på landet...


Denn skal jeg nok ta i bruk,
så fort det kommer litt smør i butikkene ;-)
I mellomtiden får jeg jakte på flere skatter til å fylle huset med.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar