søndag 21. august 2011

Låven med det rare i...

Utrolig hva som finnes på bittesmå steder...
Når vi var i sogn i sommer, tok min søster meg med til et skattekammer...
En låve fylt med de utroligste ting!
Bruktbutikken hadde nesten vært umulig å finne om ikke jeg hadde vært sammen med en   "lokalt kjent", siden det bare er et lite skilt nede ved veien.
 Veien innover til denne utrolige låven er så kronglete at en tenker at det sikkert ikke finnes hverken folk eller kveg innover så en kanskje bare burde snu ved første sjanse.
 Men plutselig troner den foran deg..den røde låven med en dromedar på veggen.
Her kan en slå i hel mange timer!





Bildene er hentet fra butikkens facebookside som jeg fant når
jeg googlet etter butikken på internett.




En gammel bøtte var det som fikk være med hjem igjen i denne omgang, 
men neste gang jeg er i sogn har jeg store planer om å ha en lommebok velfylt med kontanter, noen til å se etter barn, og mange timer ledig til å få gå og kikke.




Rart hvor glad en kan bli for en gammel bøtte...
Den står utenfor og pynter så fint opp med litt "ugress" fra hagen.
Sjelden har vel ugress vært så fint....







2 kommentarer:

  1. Så fin låve da!
    Og kjempe søt bøtte du fikk med deg. :)

    Ha en finfin mandag!
    klem fra Silje

    SvarSlett
  2. Marianne , her kunne jeg gjerne blitt med deg en tur altså - så masse herlige gamle ting.Enig med deg masse kontanter og god tid her ville vært perfekt.
    Søt bøtte da - men det er jo ikke ugress oppi der da :)))klem

    SvarSlett