lørdag 14. mai 2011

Støvrosa

For flere år siden, 
før min lille "sesse" engang var påtenkt, 
kom jeg over fargen  støvrosa.
og jeg syntes det var den fineste rosafargen i hele verden..
Så når vi bestemte oss for å male den store skilleveggen
mellom barnas rom, 
var fargevalget på lille frøknas rom enkelt...
for alle ekte "sesser" må jo ha rosa rom ;-)

Syns den lune rosafargen passet fint til det eggehvite panelet, 
og de profilerte listene.. 




"Sessen" selv er svært så fornøyd med fargen, 
og understreker at det er ; "min rom" hver
gang hun ser inn dit... 


Et steg nærmere innflytning..





Marianne



2 kommentarer:

  1. For en herlig farge Marianne - midt i blinken for prinsessen - venter spent på fargevalget på den andre siden av veggen :)) ha en fin søndag der ute :))klem fra meg taratei.

    SvarSlett
  2. Fargen er nydelig, passer perfekt til det eggehvite. :)
    Ønsker deg en fin dag!

    SvarSlett