tirsdag 5. juni 2012

Litt fra stuen

Så er jeg tilbake igjen..
I alle fall for en snarvisitt.
Det gikk gale veien med mitt kjære speilreflekskamera,
og etter en runde med forsikringsselskapet må jeg nok anse
apparatet for tapt..
På tide å skifte reiseforsikring kanskje?


(stuen vår slik den så ut når vi var på visning)
Enn så lenge har jeg mitt "gamle" kamera,
og skal prøve å titte innom med bilder fra dette.
Men etter å ha eiet et "skikkelig" kamera,
er det ikke helt det samme å gå tilbake
til det gamle....

Diverse har hendt i huset på landet siden sist.
Den etterlengtede stuen er FERDIG!
Gjett om mor koser seg i sofakroken om
tirsdagskvelden nå!
En av utfordringene når stuen skulle innredes,
var å finne en tv - benk..
Nå er jeg ikke en stor fan av tvbenker,
(tuner/dvdspiller og andre tekniske duppeditter
tar seg best ut når de er vekkgjemt?)
så det ble letet høyt og lavt før jeg fant akkurat det jeg søkte.
En herlig, skjønn skjenk,
som igrunn ser ut som den er dratt opp i fra fjæren.
Men da er det i såfall de på Living som har dratt den opp...


Neste mål i stuen er å få opp litt bilder,
og kanskje litt flere møbler?
Flere bilder kommer

(kanskje) etterhvert.





6 kommentarer:

  1. Kjedelig med kameraet..Men det kommer jo både skattepenger og feriepenger snart må du huske! ;)Nydelig tv benk!

    SvarSlett
  2. Hei!
    Det er blitt så fint, så fint!!!
    Deilig å endelig være ferdig, å kunne rusle fra nydelig kjøkken til kjempe koslig sofakrok.. :o)

    Takk for helga, var så kos å være hos dåke igjen!
    Ser fram til neste treff!!

    klemmer frå storesøster :o)

    SvarSlett
  3. Hei,
    Kjempe flott TV benk!
    Likte den veldig godt.
    Eg tenker nett likt som deg angående TVbenk og leitar etter den perfekte hos oss.
    Kanskje ein slik sjenk lignande sak hadde vore noko.

    Ønsker deg ein kjempe fin kveld:)

    SvarSlett
  4. Oii det var den tøffeste tv benken jeg har sett!!! Utrolig lurt og gjemme vekk alle de ikke så fine boksene inni der :)) Stuen ser ut til å ha blitt mange hakk bedre e utgangspunktet :))

    Ha en fin helg imårå♥

    SvarSlett
  5. Så flott tv-benk! Ser ut som det er blitt kjempefint i stuen deres! Gleder meg til å få se mer :) Ha en god helg! Sara

    SvarSlett
  6. Så fint hos deg!!!!! Håper du får ordnet med nytt kamera;) Klemmer

    SvarSlett