onsdag 6. februar 2013

Spanske kongler

 
Jula var vi så heldige å få feire i vakre, deilige Spania.
Og på turer til fjells og langs elver fikk det å plukke kongler en helt ny mening..
STORE kongler som tviholdt til greinene var for fristande til å la være igjen.
Lykka var stor, når min kjære, og snille mamma og pappa
kom heim fra fjelltur med en bærepose,
 fylt med desse fantastisk store og fine konglene....
 
 

 
 Dei blei fort henta fram når vi var vel heime på landet...
og ligger rundt i huset og lyser mot meg,
gir meg den gode varme følelsen.
Minner om en pause fra
vinter og kulde...
 
 
 
 
 
 
 
"Naturen gir alle mennesker mulighet til å bli lykkelige,
bare de forstår å benytte den."
 
Claudius Claudianus
 
 
 
 
 
 

6 kommentarer:

  1. Heisann!

    Konglane er berre super fine!!!!
    Er så dekorative at dei kan stå framme heile året, slik at ein kan hente fram innene når som helst...;o)

    Lurer på kor eg la dei eg fikk av deg....;o)

    Fin dag til deg, søs!

    klem

    SvarSlett
  2. Nydelig! De er så fine...Blir ikke noe basseng liv neste gang vi drar til Spania,rett på konglejakt!! ;)

    SvarSlett
  3. HALLO MARIANNE:)
    Å SÅ HERLIGE BILDER
    LEGGER MEG TIL Å FØLLER DEG
    FOR HER VILL JEG INNOM MER
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  4. Hei :o) Så utrolig flotte kongler, spesielt morsomt å sette disse fram når du vet hvor du har funnet de :o) Jeg synes du har så koselig blogg at jeg må legge meg til som følger :o) Gleder meg til å følge deg videre! Klem fra Nina

    SvarSlett
  5. Disse var skikkelig fine :)

    Finfin torsdag til deg, søte! Takk for alltid søte og gode ord inne hos meg - du er unik!

    stor klem
    -Maia

    SvarSlett
  6. Ohoooiii, så store og flotte!! Superdekorative er de også;)
    Nyt kvelden!

    SvarSlett