tirsdag 21. februar 2012

Pannekaketirsdag

Første tirsdag etter fastelavn er fetetirsdag
og den internasjonale pannekakedagen.
Etter to dager hjemme fra jobb var det igrunn ikke så
dumt med en fetetirsdag....

Den vesle frøkna som også har vært hjemme syntes nok det var
på høy tid at det skjedde noe her i heimen, og var en
utmerket assistent i røremakingen...



Pannekakeoppskrifter finnes det millionvis av..
fant en oppskrift på grove pannekaker som faktisk ikke smakte så verst..
Med bacon og syltetøy klart var det bare fruktsuppen som manglet.
Er visst mange varianter av tilbehør til pannekaker.
Hva bruker du å ha til pannekakene?



Nå venter tirsdagskvelden med fruene på skjermen.
I morgen er det heldigvis tilbake på jobb!







4 kommentarer:

  1. Hei!
    Deilig med ein pannekakedag :o)
    Håper vesla er i form igjen!!
    klem

    SvarSlett
  2. mmmm, pannekaker! Spørs om vi ikke må ha det til middag i dag ;)
    Håper du har en fin dag!

    klem

    SvarSlett
  3. Jeg er ikke så glad i pannekaker jeg da, til fabelaktigmannens frustrasjon :) Jeg er mer glad i american pancakes.


    Takk for god klem inne hos meg, det har vært en tung dag så det trengtes.
    Ønsker deg en finfin lillelørdag!
    klemklem

    SvarSlett
  4. Hei:)

    Takk for koselig kommentar hos meg!
    Ja, heilt enig med deg om den "lykke" følelsen eg får når eg kjem over nokre kupp:)

    Vi hadde også pannekaker i går, elsker det!
    Sjelden vi har det, men desto bedre når vi fyrst har det.

    Ha ein fin fin veslelørdag, klem Marianne:)

    SvarSlett