tirsdag 1. november 2011

Lisbeth Dahl Lysekrone

Endelig fikk den komme ut av esken, og opp til taket..
Nå henger den der, og lyser opp...
Fikk øye på lysekronen når vi var på påskeferie, og uansett hvor mange lysekroner jeg så på, tenkte jeg tilbake på den jeg så henge i akkurat den butikken...
Og i høstferien var jeg der igjen... og JA! De hadde lampen enda!





Butikken hadde masse fine ting fra Lisbeth Dahl,... kanskje jeg må kjøpe meg et par ting hver gang jeg er der?
En må jo støtte opp om småstedene... :)











2 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med ny lysekrone.
    Den er kjempefin.
    Ha fortsatt en fin kveld.

    Jeanette

    SvarSlett
  2. Ååå så flott lysekrone, Lisbeth Dahl har jo bare så masse lekkert, og jeg syns du skal støtte småstedene.-))

    Ha en flott onsdag
    Klem Åse

    SvarSlett